TietoAreenan kampanjaviikot alkavat – loka-marraskuussa luvassa huipputarjouksia!

TietoAreenan suosittu kampanjaviikkojen ajanjakso käynnistyy 14.10. ja jatkuu aina 3.11. saakka. Kolmen viikon ajan tarjoamme asiakkaillemme ainutlaatuisia etuja ja alennuksia. Kampanjat on suunnattu sekä uusille että vanhoille asiakkaille, ja luvassa on erinomaisia tarjouksia maksupäätteistä, kassajärjestelmistä sekä IT-palveluista – kaikki liiketoimintasi tueksi.

Kampanjaviikoilla julkaistaan uudet tarjoukset jokaiselle viikolle erikseen. Tartu tilaisuuteen ja hyödynnä nämä edut!

Viikon 42 tarjoukset (14.10.–20.10.):

  • Maksupäätteet uusille asiakkaille: Saat maksupäätteet 3 kk veloituksetta ja lisäksi tukipalvelut -10 % normaalihinnoista.
  • Kilpailuta tilityssopimuksesi: Kaikille asiakkaille tarjoamme mahdollisuuden kilpailuttaa nykyiset tilityssopimukset. Nyt voit hyötyä huippuedullisista provisiotarjouksista ja varmistaa, että maksupäätteesi toimivat mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Suosittelukampanja – suosittele ja säästä!

Kampanjaviikkojen aikana käynnissä on myös suosittelukampanja. Jos tiedät yrityksen, joka tarvitsee uusia maksupäätteitä tai kassajärjestelmän, voit suositella meitä heille. Jos suosittelusi johtaa kauppoihin, saat kiitokseksi ylimääräisen 10 % alennuksen kampanjatuotteista! Tämä on mahtava mahdollisuus auttaa tuttavayritystä ja hyötyä samalla itse.

Erikoisedut koko kampanjan ajan:

  • Ostoksista yli 2500 €: Saat 250 € lahjakortin TietoAreenan palveluihin.
  • Ostoksista yli 5000 €: Saat VIP-pääsyn TietoAreenan kutsuvierastilaisuuteen, joka sisältää ruoka- ja juomatarjoilut sekä eksklusiivisen mahdollisuuden verkostoitua muiden yritysten kanssa.

Seuraa tarjouksia ja pysy ajan tasalla

Kaikki tarjoukset ovat saatavilla vain kampanjaviikkojen ajan, ja ne löytyvät TietoAreenan somekanavista ja verkkosivuilta. Pidä silmällä päivityksiämme ja varmista, ettet jää paitsi näistä ainutlaatuisista eduista.

Hyödynnä kampanjaviikot ja vie yrityksesi seuraavalle tasolle TietoAreenan ratkaisuilla!

Share the Post: